2014年2月23日 星期日

搶購成功 Starbucks 櫻花水杯 Starbucks Sakura ed. Tumbler













(Picture from internet)


日本星巴克推出櫻花系列,讓人心動無比!一開售引發大量人士排隊搶購。 我也非常心動想買曬全部返屋企!

Spring 2014, Starbucks Japan released their sakura (cherry blossom) edition tumblers this week. People are crazy for them. Me too!! They are so beautiful I want to bring all of them home.










(Picture from groupbuya)


雖然沒有日本的漂亮,但我毫不知情底下,原來香港都有得賣!開售當天我和朋友唱k,她們說當日11點開售,3點左右已經所剩無幾。我看中右邊第一個,超漂亮的粉紅色呢!

Although not as appealing as those selling in Japan, Hong Kong also sells the sakura edition. Without knowing this, my friends told me about this at the first day of its sale, 11am started and 3pm already nothing left. I like the first one from the right, love its pink!














(Picture from internet)



我第二天上班立刻衝去接機大堂,二號客運大樓以及一號客運大樓尋找獵物,原本以為機場實大把貨,點至... 全部售罄!

The next day at work, I ran to Arrival Hall, T1 and 2 for my prey thinking there must be lots of stocks at the Airport but I was wrong - all sold out!



































由於我下午2時才會入閘口,就拜託同事過去禁區幫我看看有沒有貨。竟然被她找到最後一個!我有理由相信是全香港最後一個,因為我另一位同事再想買已經無曬。連唔系粉紅色的都賣埋。實在太恐怖了。同時我覺得自己幸運到極點!好靚呀!!!

I asked my colleague to go into the restricted area for me. Surprisingly she grabbed me the last one! I believed this must be the last one in the whole city! I feel like I am the luckiest girl in the world! It is soooo prettyyy!!!! YEAY!

沒有留言:

張貼留言