2013年10月22日 星期二

對付敏感性痘痘肌! Fighting against my allergy-prone sensitive skin!

Ritsuko本身皮膚好敏感,成日轉季潮濕都會紅而且會長一粒一粒又紅又痕類似暗瘡的東西,超級討厭滴說!今天要介紹我皮膚敏感時使用的產品。

I have allergy-prone, sensitive skin, I often break out with little red pimples and they leave my skin feeling itchy and tingly. They are even more irritated during changes of the seasons. Today I'm gonna talk about my skincare routine during times of troubled skin!


先看看前幾天敏感肌的我...超級討厭。
First take a look at me few days ago while having allergies.


洗臉以後我會試用Dr Irena Eris的敏感用乳液。其實說來難堪,我後來在網上找不到這一瓶產品的資料,連品牌網頁也查不到。我是在美容展時直接向Dr Irena Eris櫃檯買的。價錢在港幣200元以內。我一直也有敏感肌膚,每一次都吃鼻敏感的藥或者就等等它消失,可是自從買了這一瓶以後,我能迅速的解決敏感癥狀回復白滑肌膚!

After cleansing, I will apply this Dr Irena Eris Strengthening Ultra Serum. I actually could not find this product on the internet I bought it from Skincare exhibition from its counter. It costs under HKD200. I have been suffering from skin allergies many years but usually I will take a claratyne tablet or simply wait a month for it to recover itself. Since I use this product I can solve my skin problems as fast as three days!

這個品牌的介紹我從網上找的:
DrIrena Eris 是波蘭知名的保養品品牌,由於波蘭化妝保養品業發達,他們的產品一律Made in Poland.
This is a Poland beauty brand, all of their products are made in Poland.


還有另一個法寶!沒錯就是周街都有賣的美麗日記冰心活氧面膜!這個面膜非常貼面,又極冰涼,能有效降紅及舒緩我的皮膚,用後保濕鎮靜,我個人十分推薦!

Another magical item that I use is Taiwanese Beauty Diary Cooling Mask! The cutting fit my face, and does an excellent job in cooling down my skin and soothing away the redness. After each use it effectively helps calming my skin, I strongly recommend this product to everyone!


最後讓大家看看我三天后的皮膚,已經恢復光滑白淨!
Lastly, after three days of using above products, goodbye to my troubled skin!

沒有留言:

張貼留言